Ryktet säger..

.

..att Petter är i stan.

Det vore nästan en nostalgia tripp att se han igen...

en påminnelse till Skylten när Petter, Ayo o Ken i omgångar gästade den lilla lokalen ngn gång när man var fjortis och sprang omkring i häng och stor ryggsäck på ryggen och lekte tuff... (nej nuförtiden leker jag bara tuff).

Sådan "orgasmkänsla" lär man väl inte komma, men...de e ju lätt värt att kolla upp............................... :)

FAST jag egentligen har tusen saker att göra inför imorn, städa, tvätta och fixa mat....




Bäst att ta en Golden Virginia och lugna huvve lite.. (rullcigg är de enda jag har..och det smakar GOTT. jag lovar..)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg dig på stan igår, du är grymt vacker bruden, kul att du skaffat en blogg, hittade hit från en annan tjejs blogg, om du undrade :)



2009-05-08 @ 16:58:18
Postat av: maria

tackartackar.

2009-05-09 @ 13:14:53
URL: http://surfandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0