Rise n Shine!


Jag har fått ett stoppmärke på ena kinden fuck it! Varför ska jag JÄMT pilla på allt som går att pilla på och sånt som inte ens går att pilla på?!

Kl är snart kvart över nio, jag är pigg och har grejat m frulle, hälsosam är jag när jag känner för de också :D






Idag är en bra dag.

Snart ska jag ner på stan och köpa nödvändigt ting, saltvattenspray, bästa bästa faktiskt! Fotbollsskor (seg som vanligt), mysbyxor och brunsh (heter de så lite fint, eller stavas det ens så?....) med E. Förbi en sväng på Magnolia o "ta me blocket" till Johnny. Sen blir de träning i Ryd om jag pallar m efter min sjukdebut i helgen, känns ganska ostark just nu, men vi får väl se. Kicka endorfiner gör man ju faktiskt.

Imorrn ska jag dessutom testa en sak, ska  laser-era min bikini-linje ngn som testat? Få panik av allt skratchande och kliande, och då min plan är att mestadels leva naken och med en biikini i mitt liv eftersom jag ska leva på en strand och med mina surfbrädor, ser jag detta som högprioriterat :D 2800:- får jag punga ut för kalaset.. AJAJAJA.... Men som vanlit har jag sparat och knegat för hela kalaset, som alltid annars, så, kom inte o va kaxig :D


Får ev lite Hanna besök också i veckan, hon är bara ett ljus, och en av mina absoluta bästa och finaste. Denna lilla donna är lugnet i mitt liv, klokare person får man leta efter...

Nope. Nu va de dags.

Hejdådå.




ps: JUste,

glömde de viktigaste!!!!! Har ju bokat världens bästa semester åt mig och denna lilla tös .



Den 17e-23 juni drar vi till NICE, myser längst de franska stråken, myser och firar svensk midsommar med rose och jordgubbar, på STRANDEN! Ska bli sååå mysigt att vara med henne igen, och även om vi rest mkt, var det fett många år sedan, och om jag minns tillbaka, har det ALDRIG varit varmt där vi vart på.. så 300 soldagar om året låter ju ganska fett, Franska Rivieran, här kommer jag o Stinis! <3 2800:- (talet förföljer mig) tor fr Linköping, ganska bra tycker jag ;) En perfekt liten vecka innan jag börjar på H & M.....



Ne, grönt the vadde ja..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0