passion.



Only unfullfilled love can be romantic...



Jag är så grymt sugen på att ta tag i skrivanded.
Ta fram mina oljefärger och kladda känslor, på va som helst. Fuck stafli.
Min kreativa sida som fått ta paus i mitt liv.

Alllt för länge har den legat i ide. och den hör inte hemma så långt inne.

Måste hitta passion igen, inser vad jag inte mår bra av, och försöker hitta det som fyller.
Jag vet va jag inte vill ha, men vet inte vad jag vill ha.


Otämjd själ. Spelar ingen roll. Spelet är över och lusten ska få ta över.


Söndag och jag måste va ärlig, jag hatar oftast dem. Söndagarna.

Men livet som är så sjukt fint i sin helhet, de e ju fan de, varför kan jag bara inte nöja mig, varför hela tiden sträva efter finare, bättre och mer känsla...


Porque. Maria porque.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0