Morgon i Linköping en tis.


Dagen är grå.

Ska snart traska ner till staden och fixa det som skall fixas.
Har eg träning i Ryd idag, men mina hälar är köttsår sen förra v high heel session, och jag har inte fått på mig en sko på mer än en vecka. Och minst sagt en fotbollssko. Tyvärr.

Inte bra att vänja sina fossingar att gå i Havaillanas 3 månader.. Då får man ta skiten.


TRrnade me en av mina sisters igår (barfota), haha vi var grymma. Låg på varsinn blå matta och flåsade medan resten verka göra vardagssysslor, shit alltså. O jag som ska ha bra kondis.

Men, jag märker, att ryggmusklerna fan e ganska på plats alltså, ligga på en surfbräda har gett resultat, jag lovar...

Jag hoppas innerligt nu att tjejen jag ska hyra av lägenheten (alt 2) i sommar får ett jobb så Cocozza godkänner att hon hyr ut. Vi kan säga som så att jag blev kär i den lilla vindsvåningen. Så jag måste ungefär ha den.


Imorn väntar provjobb och jag är faktiskt sjuktligt nervös.
Men jag klarar de, jag brukar ju klara allt.

Hittade för övrigt en söt flickas blogg idag, en tjej som var lite av en djävul i skolan när vi gick på lägstadiet, vi hade våra bråk, men shit va hon e fin, och jag har nu suttit här o läst ett långt tag.


Men nu, nu är de time for get up and stand up.

SolonG.

Ps: Cissi om du läser, KOM i helgen.





Kommentarer
Postat av: jossan

heeej... haha jaa.. ;) hade du kul ute sen?? kram

2009-05-06 @ 13:51:30
URL: http://josylicious.blogg.se/
Postat av: jossan

jaa det får du göra, ajdå.. skoskav eller?



haha, bra att du kommer ihåg mig ialf, du var rätt snurrig, eller glad ialf :P :D



oh fan... vad är det för provjobb då? lycka till, det går säkert jätte bra :) kramkram

2009-05-06 @ 14:45:25
URL: http://josylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0