Bommuls-Minnen.

För första ggn på många år, hittade jag en tjerleksskiva bland gamla minnen.
Minnen är fint. De ska sparas i bommul.


En gång i tiden, min första kärlek, vi spelade sönder skivor av kent och vi var texterna, vi sårade varann mer än gjorde varann lyckliga, sårade konstnärs själar som vi kallade oss i smyg, tuffa yttre, men med glassköra inren.. som vi krossade gång på gång.. för att endå inte kunna leva utan...förräns många år efter...

då var den här låten av Muse mitt stora sätt för mig själv att beskriva min kärlek och jag skrev ner den och skickade den aldrig till honom, men det räckte att jag hade den ist för att förklara, sånt gjorde jag inte, för det var att visa mig sårbar, tänk vilken liten flicka i sinnet. suck.... men jag älskar den lilla maria också, den här format mig till maria idag också...

Jag var 17 år och kännde kärlek för första gången.





Muse - Unintended

You could be my unintended
Choice to live my life extended
You could be the one Ill always love
You could be the one who listens to my deepest inquisitions
You could be the one Ill always love

Ill be there as soon as I can
But Im busy mending broken pieces of the life I had before

First there was the one who challenged
All my dreams and all my balance
She could never be as good as you

You could be my unintended
Choice to live my life extended
You should be the one Ill always love

Ill be there as soon as I can
But Im busy mending broken pieces of the life I had before

Ill be there as soon as I can
But Im busy mending broken pieces of the life I had before




Kommentarer
Postat av: Lella

Haha, vilka sötisar

2009-05-30 @ 13:50:10
URL: http://bellaeriksson.blogg.se/
Postat av: maria



haha ja vi va ju de ibland iaf :D

2009-05-30 @ 16:28:00
URL: http://surfandlove.blogg.se/
Postat av: Jenni

heejhej! nyfiken i struti här! :) trrror att hans lillebror gick i min klass på katedral kanske? trrror att jag köpte godis av honom på karamello häromdagen. om det nu är han.. minns inte vad han heter. strindberg.. nåt va..

2009-06-02 @ 22:43:47
URL: http://jenni.blogg.se/
Postat av: Maria

svarar i din blogg :D

2009-06-03 @ 00:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0