Menage.




Men orka.

Vara kaxig till en viss gräns.

Så va hände idag för sjukt intressant i Marias liv. Ett frisörbesök, jobbplanerande och inköp av 4 st superfina svarta vinglas till min kära mor, bara så där impulsit för att ge en liten vink om att jag älskar henne så fruktansvärt, och då jag är ganska svårflirtad med ordet I love U till henne, fick de bli lite vacker konsumtion :P


"Cement"-konst i Bali utanför 7-eleven ;)




..och nu var de dags at försöka ta sig ut mot malmslätt och se flikkorna köra match.

Ajuste, va lite kulit, gick in på min rapport om antal besökare, och den har ju slagit i höjden så jag blev lite paff, sen insåg ja ju att den här lilla fina jäntan också lagt till mig i sin länklista och insåg att all cred gick till henne, haha och intressant var det jag skrev :)

Puss o ha en fin kväll, i will fo sho.

Mary


Dagens bild som bjuds:


Jag o Fia snackar loss den.


Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Aww, tack så mkt! :D <3

2009-05-12 @ 21:55:14
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0