Lägenhetsvelighet.


YO.

Då va det de här me lägenhetsletande över sommaren då, Linköpings studenter överöser mig med mail, men allt utanför "innercity" hamnar i papperskorgen tyvärr. Sjukt att man bli så kräsen, bara efter ha bott i stan ngr år. Som gammalt Johannelunds och Berga barn, borde man fan inte klaga när man kan ner till Stora Torget på 10 min.. Men har man, vill man ha mer, eller är de inte så.

För nu tror jag att jag har bestämt mig, om det funkar bra på ons vill säga :) (Hur kan man förövrigt tro att man har bestämt sig, är inte det två parallella och motsägelser i ett). Men som om om jag skulle snea på de.. ;)

Stanna i Linköping över sommaren. Jobba, jobba och åter jobba. Och försöka klämma in: flickhäng, lite fest (notera ), målande, gitarspelande (jag ska bli bra), mamma, Nkpg, parkhäng, m.m m.m.

Vill eg också till Norge med Hanna och Vanessa, men jag måste helt enkelt ta ett beslut nu, och efter onsdagen kommer det vara skett. Och då ska jag följa de, och ta konsekvenserna.



De här me lägenhet. Första ggn på åratal eller egentligen ever, som jag kommeer ha mitt lilla eget. och jag tycker de ska bli grymt mysigt.

Men... Vart och Vilken. Hellre mysighets faktor på + sidan, än pengar och läge?
Det rör sig ju som sagt var om 3 månader.......

Än så länge står de mellan dessa...  Ge mig råd jättegärna!




ALT 1. - Kaptensgatan (1:a)













ALT. 2 - Östgötagatan (mitt emot Biblan) 1:a










Help please.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ju bara ta det andra alternativet, det var ju jätte mysigt, bra läge också, vet dock inte var den andra ligger, men den var ju också mysig iof....svårt val där.

Men måste ju säga att jag är svag för sne tak:)

Saknar dig och stanna i Linköping!!! Pusspuss

2009-05-04 @ 19:00:28
Postat av: Cissi

Förresten, hade alternativ 2 balkong?:) Mkt viktigt...hehe..

2009-05-04 @ 19:02:32
Postat av: maria

Cissi: Jag tror jag stannar, och de e faktiskt mkt pågrund av er!!eller nästan allt, en sommar utan er igen är fan inte godtagbart :)

Jag får se efter ikväll, kunde du komma till linkan i helgen? Jag betalar halva din biljett..KOlla om du kna byta pass.

Love u sister



ps: tror de e fransk balkong.



2009-05-04 @ 19:12:01
URL: http://surfandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0