KOM IGEN NU BRITT-MARIE FÖR FA-AN



Efter helgen är jag alltid opepp på att uppdatera va som händer...
Så lördagen får komma i bilder.
Kan iaf säga att jag blev presenterad av Elinor för gulligaste kvinnan alltså, vilken donna! Innomords och utombords :D
Vi var ju bjudna på ganska "blont" umgänge, C ade fyllt år och bjöd på tårta.
De va mysit, tills några av dem börja dra, när förklaringen kom, hade en av tjejerna tydligen sneat på att jag en gång i tiden skulle dragit henne i håret ?! HALLÅ. OK om de vore sant, så fine, men att snacka sån skit, e kasst. Har aldrig vart en catfighter (även om jag varit en dryg kaxig jävel) och kommer aldrig bli...... Så nej tack till sånt!

Väl inne i stan (där jag tvingats) springa omkring i klackar (so NOT me egentligen...är ju ganska mkt av en gympadojjsflikka :), så började mitt Elinor och Isabels mission, vilket jag tog på största allvar :D Hämligt va de va, men jag lyckades samla alla bevis på kamera iaf.. (eller va de ETT bevis, whatever)...

OCH..

att jag möötte Kom-igen-nu-britt-marie-kungen :D, nästan så snubben hade gått o blivit het på enare tider, och SOM jag garvat åt hans klipp under tidigare veckor... och nu kunde jag inte bara låta bli att filma de.... för en repris, så se och njut min lilla inspelning..



BRITT-MARIE för faa-aan!


Nu har de vart jobb o ikväll e de fotbollsträning som gäller om jag lyckas hinna fixa ett par skor...

På fredag e de lagfest o lördag får jag se om jag pallar mig till Carro o Samuels fest i Ryd... (och jag som skulle ha 2 vita veckor....) Tar de nästa..... ;)

mkt som händer nu i mitt liv förövrigt, jobb, drömmar, resor (Valencia till släkten eller Nice en v m stina, kan inte bestämma mig), mkt förändringar, och det känns helt bra...;)

Börjat läsa mkt om meditation också, ska ge mig tusan på att låta de bli en del av mitt liv, är ju ganska intresserad av sånt egentligen, de där fina lugnet liksom... I min spralliga själ behövs det!

O så litte picts då...


Söta E.

Jag o Isabel.


Elinor kaxar sig.


Isabel.


Me, I och E.


Bästa blonda flikkorna o enda brunetten, me.



Hejdådåå-

Kommentarer
Postat av: Caroline

oooh ny blogg :D har jag missat! men givetvis ska du palla dig hit på lördag ;) då ska vi skåla till de rejält! :D

2009-05-20 @ 13:03:52
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: Tobias

najs :D vill också kunna surfa :D

2009-05-25 @ 07:27:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0