Jump up jump up and get high.


Time for changes. As they call dem.

Fin din dag. Som började me samtal av Ellinor. Mysflicka, indeed. Skulle just springa ner till stan me tösen och käka frukost (nej då, jag är pank men jag fikar, äter och äter ännu mer på alla "billiga" caféer istan, bra gjort), då telefonen ringer..

Jobberbjudande! Hur ofta händer det på en skala. Ok, nu ska jag ju inte ta ut ngt i förskott, men det sätter ju lite ants in my head, för helt plötsligt har jag ju nästan sagt att jag är ledig för heltid på en resturang här i Linköping, och så ringer H&M...

Hmm....

Vafn ska jag göra??

Finns både posetivt och negativt med båda ställena,
Magnolia: dricks, ute, träffa folk, bra personal. Stress, inte mkt fritid...
H&M: Shyssta tider, rabbatt på kläder:). Ingen sol, innomhus oh bara 25-30 h i veckan..

PLis. Ge mig råd i mitt veliga jobbhuvud.

KOmmer väl sluta med att jag står utan jobb ngn stans, då faktiskt ingen gett mig klara besked.

Jaja, jag fixar det, om det är ngt som jag tror på, så är det mig själv, för jag fixar faktiskt alltid upp min situation vad gäller jobb och det har jag gjort sen jag var 13 år, inga kontakter och inga försprång, all by Maria, and thats creds for me.

Men som sagt, vi får väl se om jag står utan jobb i slutet av veckan, eller inte. Wish me luck och ge mig råd då.

Ameh hejdå :)

Imorn väntar fest fest. Jey.. :)

Och nu väntar en hel hög med syprojekt and some good old hiphop in the speakers, solong babes...



Och glöm inte, ge mig råd,
de är guld värda, är en ganska velig flicka tyvärr.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du ge mig rabatt också om du jobbar på H&M??:) Hehe, näe skämt åsido, tycker du ska ta det som du har mest fritid på, så du har tid att träffa mig också:) Så vi kan hänga massor i sommar!!!

Är det inget av jobben som det lutar åt mest, som känns bäst i hjärtat??

Kanske roligt att pröva på nåt nytt?? Eller kanske också skönt att göra nåt man har gjort förut och slippa lära sig nya saker:)

sen spelar ju jobbarkompisarna roll ocksås!!! Hehe, svårt det där....men att du trivs är ju det viktigaste!!!

Önskar jag kunde komma i morrn, skulle vart sååååå mysigt, men men nån annan gång!! Puss älskling //Cissi

2009-05-08 @ 15:53:47
Postat av: maria

fan att du inte kan komma, jag saknar dig så äcklitt massor..



De e svårt de där me jobben, men jag har ältat lite med ngr av flickorna idag.. Men jag tror jag har en lösning på de :) O ja de e sant, jag vill kunna va med er också, därför är de fett svårt.



Puss min fina sister, vi kommer sakna dig grymt imorn här, men i sommar är de du som är här o rockar med oss ju.



love U.

2009-05-08 @ 15:59:52
URL: http://surfandlove.blogg.se/
Postat av: maria

Ps: och SJÄLVKLART får du/ni rabatt (hoppas ingen HM människa läser detta nu)

2009-05-08 @ 16:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0