Helgens bravader.




Hatar att blogga efter helgen eg.
Ingen pepp på de :)

Riktigt roligt i lördags va de iaf, mkt vin, öl och snack. Enda som fattades var lilla underbara Cissi. Men de blir mer sånt i sommar, när jag förhoppningsvis har mitt crib på Östgötagatan :D

Igår var en slapp dag, med sovning, elinorhäng, hårfixande, korvätande.. Sedan hängdes det med en viss sötis och hans polare, med en himla massa fifa 09, och sent bagetteätande kl 02 i Ryd.

Idag är jag sliten, men har faktiskt orkat ta mig till en intervjuv... NU är de bara att waita and see.

Keep the fingers krossed.


Nope, dags att städa litte, kanske ett träningspass ikväll? Den som lever får se!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0