DREaMer-MarY.


Sen va de här me mina grejer, mina drömmar.

Jag tog ju faktiskt tag i surfen, som visade sig vara det bästa jag kunde göra i att uppfylla drömmar...

Nu är det bara en annan lista som e kvar (ganska välfylld), men utan drömmar, vad är man då...
Im a dreamer. Take it or leave it.

Det nyaste på listan är faktiskt att köpa en longboard.. Var ju på gång för många år sedan, men då va de liksom för "hypat" för mig... NU har jag fått en liten annan bild, tack vara diverse..

En vän från svunnen Bali-tid, har ju iaf bland de fetaste än så länge.. Och jag vill. Vill. Vill. Ha en.

Sverker - give me one.








(Copywhrite Sverker Norberg)

Kommentarer
Postat av: SurfEmma

mums, bali!

2009-07-02 @ 12:27:20
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0