Can I kick it?


Life is pretty sweet.
Its just that it is.

Ngt hände, sen Bali. Ngt inom den lilla flickkroppen, och hennes lilla själ och hjärta.

Svårt att lägga ett finger på vad, men det är fina känslor.


Tur-flickan, ja, kanske de faktiskt lite e så..

Ngt slags flyt i livet har jag faktsikt alltid haft om jag ser tillbaka, sen har jag inte alltid lärt mig uppskatta eller ens ha haft den känsligheten att nå ut och se, och främst uppskatta, men jag börjar lära mig. Kanske har de dryga 25 åren (märk vad jag undviker min riktiga ålder, 20 +, låter bättre hahahah) haft lite nytta iaf..

Jag tvivlar inte längre på vad jag ska klara av, jag tar för mig, och jag vet att ingen har chans att sätta sig över.
En öppnare och mer ingivande Maria Angela, och det är med fett massa love i hjärtat som jag avslutar denna kväll.

Dagen har vart riktigt bra dessutom.

Och det har inte bara med jobb att göra, utan liksom småsaker runt omkring. Jag vill inte längre fly Linköping, utan tycker för första ggn på länge, att det är RIKTIGT soft här nu, livet iaf!




HejdåDå. M.

Kommentarer
Postat av: Jenni

det behöver du väl inte ens fråga om silly billy :p grattis till jobbet!! jag har också arbetat på H&M en gång i tiden.. fast i oslo.. förövrigt var lägenhet 2 10 gngr finare o mysigare än 1:an.. kraaam* :)

2009-05-12 @ 13:01:24
URL: http://jenni.blogg.se/
Postat av: Jenni

hehe.. jag är ingen brickexpert heller men det brukar funka ändå! jag jobbar 120 timmar redan på annat håll.. så kommer inte vara mkt på magnolia.. han ringer in mej när det behövs och jag kan. blir väl en del luncher o nån kväll i veckan på maggan bara :) ta hand om dej så hörs vi.. krams!

2009-05-12 @ 13:42:19
URL: http://jenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0