where the fuck



..did the sun hide?

MEN jag ska erkänna. Regn är fett mysigt, som jag sa tidigare, jag älskar faktiskt regn.

MEN, en sol på en uteservering, en sol på en balkong med golden virginia och öl är också jävligt smaskigt..
Just nu kan man inte se utanför fönstret att de bara va 4 dagar sedan..

Igår va

Första dagen på H&M idag, o jag börja med att komma försent, haha iiih inte bra, men jag har mina orsaker att skylla på :P Neddå, men de gick superfint och om ngr v str jag på ungdomsavdelningen och rular ;)
Hann tyvärr inte träna idag, men jag står o bakar bullar som ska säljas i ghettot ryd (jaaa jag älskar ryd egentligen, de som känner mig fattar att jag driver).. Får då ska Karle visst stå o sälja lite goda kääjks :D


Nu ska jag ut o se så de inte bränts, imorn blir mysdag ute på landet och sen en tripp till Norrköping på kvällen och sleepover med min Hanna (tack än en gång för brevet älskade unge, du är ju fan helt otrolig... <3)..



Buenas NochEs,

ps: på måndag får a min läääääääääägenhet, kan inte bli bättre då, SOM jag längtat efter den..


Sometime words just bother, so i give you som sisters and brothers


Fredags:
Uteserveringshäng m Nadja o Joey och spontanutgång på Platens.








Lördags:
Parkhäng och smygtittandes när Kurdiska spelade match i stångebro




Sen på kvällen blev de massa god mat med I och E.


























Sen igår kom min "lellebror" Viktor och hämta upp mig, och det blev pizza och ÄNTLIGEN har jag min Nikon d70 i min ägo igen!!!





O sen..släppte han av mig l Norrköping o så tog batterierna slut..


Och nu är JAG slut, gonatt fan! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0