Today I miss.


I miss salty wather under my lips.
I miss BALI. I miss Indo. I miss this feeling of being.

Today im a little sad girl. So many things running around my head today.
Im so keen on many things, but i just need a break, to much things has been comming without reflexing. Funny things, but too many.

Som sagt, för mkt som händer för att orka sitta inne och skriva på en skärm. Livet är ju som sagt nu.

Men idag kännde jag för att fatta tangentbordet, efter att jag kladdat med blyertspennan på blocket. För idag är jag lite down, trots att solen lyser.

Jag behöver ta en paus - under flera v har jag glömt det viktigaste, mig. och jag har saknat mitt companieeee..

så nu tar jag lite välbehövlig maria-time, inte meningen att stänga ute folk, men får bli så littet tag.

puss o hej, nu är de bok, säng (helt själv för första ggn på länge :))

<3 tjerlek från mig. Jag kommer tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0