ngn som vill ha kläder? typ 2 tonn?


jag får spel, inte ens varit ute idag, bara rensat min jävla garderob och jag blir TOKIG. så mkt skit!
nu vill jag att de blir den 9:e så jag kna flytta..
igår fick jag också lite av spel, men då sket jag i allt och fick tröst av en fin tös, och h:s ord hjälpte m, han verkar så glad, och det känns skönt.
idag stängde jag av luren, och låtsades att det regnade. Ibland orkar man bara inte, när de finns 1000 saker.

Sen tänker jag på en grej med, men hoppas att människor vet att att det finns 2 sidor av ett mynt och inte dömmer, tänk på att 2 människor kan uppleva saker olika och har olika känslor.......

imorn är det jobb o sen kommer viktor hit o vi ska väl fika, sen blir de ännu mer jobb antagligen, så ingen träning imorn heller, usch jag är så sämst att jag blir tokig, men pengar växer inte på träd just nu..
i helgen ska ja o hanna stå på loppis, hur kul som helst haha, hanna, tack för dina ord idag alltså, är ledsen att jag grinade emmelan orden men jag är så stressad idag att jag inte vet vart jag ska ta vägen, min virriga själ idag har dykt upp och den borde gå o lägga sig i ide.

dags o fortsätta. solong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0