isn't it lovely




Alltså, jag vet inte om det är för att det är söndag oh att jag inte har ngt av ens en liten gnutta bakisångor i min kropp


eller för att det bara är sommar, utan hets om fint väder
eller för att jag har en mami som jag bara skulle kunna göra ALLT för
eller för att jag vet att det finns 2 fina syskon i mitt liv, trotts allt
eller för att jag har vänner som jag har lyckan att älska
eller för att jag har fina människor som jag vet älskar mig för den jag är
eller för att jag tar tag i saker och får dem att lyckas
eller för att jag alltid söker och finner svar i hjärtat
eller för att jag haft drömmar och tagit dem och kämpat för att göra dem till verklighet
eller för att jag kämpat i asväder och med asjobb för att ta mig ut på mina resor och fått SÅ mkt tillbaka av människor jag mött och upplevelser jag gjort
eller för att jag upptäckt att jag varje dag gör framsteg och lär mig lyssna på mig
eller för att jag helt enkelt haft turen att finnas i min värld och vara medveten..


eller så är det bara helt enkelt för att jag känner mig lycklig just denna söndag


Det finns så mkt jag vill skriva så mkt känslor i min kropp, men jag sparar dem till vanlligt papper gjort av trä, och skriver ner dem i tankar i mitt huvud, jag skriver dem med leendet inombords och jag ger bara det jag vill


I think the fealing is love. But this speciall love, to the atmosphere of beeing.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0