det är ju endå inne....


de här med att gå på stan har jag upptäckt är ett sant nöjes zoo alltså.

både här och i norrköping.

fy i bajsen vad jag skrattat åt kommentarer och allt möjligt i provhytterna, spec när mammor och deras döttrar ska prova kläder, och spec när morsan vill pracka på sin dotter en massa fula kläder som inte ens ungen vill ha

förra helgen var jag i norrköping, där var fallet en övervuxen unge, dvs en säkert 13 + brud, som vääägrade sätta på morsans "tantiga, VIIIDRiga, fyyy fan va fuul, men mammaaaaaaaaaaa, gåååååååååååååå" typ de orden i 15 min, och morsan gav sig inte.. jag kunde inte gå ut ur hytten brevid för jag satt och dog av skratt för mig själv

idag var de samma sak, fast två tjejer, den ena klämmer ut sig ngt i stil med: "alltså, hallå shit fy faaan va ful, men va fan de e ju inne, så jag köper nog den fan endå sara"...

goch! var jag så med?...i guess i was....




linköping, staden av chinos och oversizes... :D

HIHIHIHI, dont take it serious, im just playin girls.... linköping har fina pumor, beiga chinos or not ;D


as long as you go with your on flow.





nu ska de kvinno-mysas och hårgrejsas för hela fucking coinet! bajbaj /MarY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0