6 million ways to die, choose one



Helgen har förövrigt en klassiker.

Tillbringades faktiskt i stort sett hela den i Norrköping hos ngn jag älskar.
Ramlandes med cykel, eftersom vi i stort sätt hade ett hus på den.
Snack. Kläder. Mat. Ingen alkohol och givetvis fotboll som suckade, men va fan, vem har ngnsin påstått att sverige kan sparka boll?!
Jag älskar dig H, och jag hoppas du blir kvar i sommar, du MÅSTE.
Har också fått ett samtal och misste av ett fint ex, men jag förstår och respekterar honom, jag hoppas att han en dag kan ha kontakt med mig och kan vara min vän.
Men just nu går det inte, och även om jag är ledsen för det, förstår jag honom.
Det var nog helgens största sorg, men så är livet ibland.

I morn blir en lugn dag med sista packande och sen träffa E.

Jag har förövrigt lite planer jag bygger på, eller en plan, men jag måste fila lite på den..

Nästa helg blir de inflyttningsfest, och då hoppas jag på bra väder, annars blir de bara för de närmaste. Men de vore mysit me grill och vattenröka, vin och en massa %. Först ska förmiddagen dock tillbringas hos I, som fyller 25, och på fredag kommer C hit, ska bli underbart mysit..

Fullspäckad vecka, och då är inte ens ett pass inbokat med jobb än... va fan..

Längtar även till Nice med min S, som blir den 17e, blir perfekt de dära alltså, vandra runt i flipflops igen, sköna klänningar och saltvatten på min kropp, enda som fattas är vågor....

Nope, nu ska jag gå o rösta litte, de måste man ju.

pözz. M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0