EGO-TIME <3


Så mkt saker som händer just nu i mitt liv att de här med en offentlig dagbok fatiskt inte direkt har ngn hög prio..


Tycker livet är väldigt snällt och fint just nu, lugnt utvecklande och minst inte sagt, jävligt KUL!

Jag har fått min sommarlägenhet (vill inte ens tänka att jag ska behöva lämna den, så det glömmer vi :) ), och det är en känsla att ha sitt lilla krypin, gå och fixa och dona och bara mysa, i sitt EGET. 2 snälla flickor (<3) hjälpte mig att konka och bära kläder och sen var de sushi som gällde...

Som jag längtat. Bara för att jag flög min kos och lämnade "hemmet"  ganska snabbt från Linkan efter studenten, har det knappast betytt att jag haft mitt eget, har ju alltid delat med folk runt om i världen, skabbiga rum, finare rum, internat, you name it.. men nu för första gången känns det som jag har MITT, och det gör mig alldeles pirrig i hela kroppen.. nästan som o va lite kär.. låter skitfånigt, men de e så..

Dessutom finnd de mkt annat som gör mig glad me.. och givetvis mindre glad med, men man får ta allt i sin ordning :)

Jag är ganska trött på tjej-"ältande" just nu, men tyvärr verkar det alltid bli så, när tjejer är inblandade i ngt.. suck.. om man bara kunde lära sig...och att andra gjorde de med..

Iaf, igår tog Emma me mig på storhandling och kom nog ut från Maxi med säkert 6 påsar.. 1300 gick de lilla kalaset på, men nu är min kyl och frys iaf ganska så full :D Sen kom Angie hem och jag kunde faktiskt bjuda på ngt :D


I morse missade precis jobb-extra pass på H&M för att jag "inte vågade svara när jag inte känner igen numret fjortis beteende".. så de va ju inte guld, men som tur var ringde Aspen, så de blir ett pass på fredag iaf..


Helgen är uppbokad för fester! Förmiddagen 25års fest och sen lite fest här hemma... o sen förhoppningsvis lite fortsättning ner mot Ågatan.. eller förhoppningsvis vet jag inte om jag står för.. men här blir de iaf..

OCH, fick en vattenpipa igår av en fin liten person, så de va ju UNDERBART! som jag längtat att röka :D


Nope, nu är de fix fix som gäller o sen ner och ta vaccintionsspruta..

Lite bilder få ni allt (mer kommer sen i dagsljus)...YO




















Lilla Meya :D


Dagens pepp, jag är lite kär i den här killen helt seriöst...



Lazee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0