till Dig.

Jag kan inte ursäkta mig, och du vet att jag ibland har svårt att förklara mig med ord, att det blir rörigt det som kommer ut. Ibland kanske det blir mindre rörigt med text, eller inte, vet inte..




Du är fin. Jag vet att du bryr dig om mig. Jag tycker om dig. Glöm inte det.
Jag bryr mig.
Jag önskar ibland jag vore "enklare", att jag kunde släppa allt och bara låta det flowa, det är ju sånt som är härligt, du ska veta att jag försöker, men ngnstans tänker jag endå.
Ibland tror jag att jag är "fel" för dig, men kanske har jag fel. Jag hoppas.

Du är iaf fruktansvärt bra, och jag ska låta det gå lte med the flow, jag lovar.

Det tar tid att lära känna. Och jag har ingen brådska.

Let the waves lead us.

Over and out. /Angela




Kommentarer
Postat av: elinor

Det gör du helt rätt i gumman=) tror på dig gumman vet du=)

2009-07-29 @ 14:26:50
Postat av: Maria

tack...



<3

2009-07-29 @ 14:29:55
URL: http://surfandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0