the DaY.


Känns bättre idag.

Lite rörigt i hjertat, men också lite fint.

Jobbat hela dagen. Fixat donat.
Imorn e de ROOF-party med pool på taket hos Fuxin efter jobbet med öl och säkerligen utgång.

Saknar Bali ngt så fruktansvärt idag, surfen och den där sköna känslan i hela kroppen.. vill verkligen till havet nu, till den där mentaliteten... Jag saknar SURF. Så bajsigt mkt.

Träffade en av min mammas kompis barn Tommy idag på jobbet, som iofs inte är barn, men endå, han och hans tjej skulle dra till Bali om ett tag och glida runt i 4 månader, de brände i hjärtat att höra, vill så mkt med åka tillbaka, kanske kanske i höst?

Ge mig ett båtjobb  NOrge och jag drar.....

Men nu är de säng och bok som gäller... Imorn väntar jobb igen..

Keep the flow./m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0