Min nya favorit.


Idag vakna jag av att det låg mums i väskan.
Proppa i mig, de som nu är mitt absoluta favoritgodis (tillsammans me Polly och Peps då ;) ).. Ngn mysig sak hade lagt i de ;)

Solat, träffat Lund och Kraff på biblan och nu styr jag kosen mot grannstaden och där ska mysas med Hanna. Kan inte säga de för många ggr, men den människan, goch vad tjerlek för henne, en av de klokaste och finaste och en perfekt lugnt blandning till min lilla yra bris ibland.


Still longing for sun, sea and surf. Men nu ska de levas nu, de måste de, annars blir jag tokig..

2 dagar ledigt från H&M. Känns lite skönt att kunna ha ledigt me, men jag lovar de blir säkert ett besök där fast i vår grannstad, suck...billiga kläder..vad gör man.
När folk kollar på höstkläder, går jag fortfarande och kollar på shorts, bikinis och klänningar, me like.



Nope, nu ska jag lyssna på lite fin musik o sen bege mig mot stationen.

So long. /M.

Jag vill ha mer av mina favoriter i skoväg...skönare pjuxx är svåra att finna...




Vackra Hanna som sminkar sig "smokey eyes" :D.





Min lillasyster och själsfränd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0