Longboard is the new black.

Hipe på longboard.
Ne men det är grymt att glida fram. Jag testade igår för typ första gången och åkte flera h i ryd m H (!!) (om man inte räknar sverkers påputtning i oslo för en himla massa år sen).
Är ju ganska keeen på de där me brädor, så de här va fina grejjer.


Ska hämta min fina bräda i oslo snart, finaste e den.

Nu ska de jobbas till stängning på H&M. Sen ska de gräddas pannkakor me lund, nadja, mackan o co.

Idag fyller en fin år, han fick en ros på fönstret (hoppas den inte hinner vissna) HIHI.

Bali still on my mind, åker nog i okt.... I just have to. Ja vet de e mkt tjat om bali, men åk dit, ni kommer fatta....

puss bye.


Mannen bakom myten, Sverker och min bräda!













MINMINMIN :D

Kommentarer
Postat av: Karolina

Bali är galet underbart, jag förstår dig, åk! :)

2009-07-22 @ 00:07:06
URL: http://moresubtle.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fan vilka grymma boards! :D

2009-07-26 @ 17:51:31
URL: http://hazeinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0