jag älskar. + fjortis-rens.

i love en hand på axeln av en person jag inte velat sett åt på måånga år , jag älskar när jag hör fåglarna och måste påminna mig m hur vackert de är, jag älskar när jag kommer på att jag får tjuvröka fast ingen hindrat mig, jag älskar när jag inte behöver de där ölen för att jag vågar det som många inte gör, jag älskar alla fina resor jag gjort under hela mitt liv men främst de sista, jag älskar att jag har mött personer jag fått så sjukt mkt tillbaka av och som jag vet att jag gett en del av mig själv av som jag vet de tagit med, jag älskar att jag kan gråta och hata, lika mkt som jag kan älska.

i fucking love it.

dessutom tror jag inte ett dugg på slumpen, allt har en mening....


fett lycklig just nu, just denna sec. kanske gråter jag imorgon, men who cares, de är nu som räknas..:)




Apropå ngt annat.
DE va fjortisrens i min gamla garderob, och jag lovar att ngn liten fjortis kommer hooka, på tradera, det är där de håller hus..

Länken kommer. Buda på nu era fattiga jäklar ;)

NU e de MJ och en tjuvrökcigg i världens underbaraste fönster.. Fett gött.
Imorn e det mer öl än idag (=0, då kvällen spenderades på Magnolia med noll existerande cash och mjukisbyxor... :D), halva Linköping glodde, men har jag sagt att jag bryr mig ;) *schmack*.

Du har mig där inne, inte där ute <3.
















PÖZZ.



och NU, har kl hunnit bli 11.05 och jag ska snart traska iväg mot jobb och slaksiga teens som kastar kläder på provrummen i H&M, TA UPP OCH HÄNG UT FÖR F-N, hur svårt kan de va :)

Y esta noche hay fiesta, claro que si amigos!

 / Angela





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0