hatar överakningar (EGENTLIGEN) ;)


nyss hemkommen från norrköping, har gjort fynd på rea och på myrorna där jag hittade min favoritklänning fast i viiit. perfekt strandklänning efter skön surf. me like.

nu är de att kasta sig in i duschen och kl kväll bli hämtad för "surprise" mission.. jag hatar eg överaskningar, när jag vet att ngt ska hända, men inte VAD. Grr. Men det är vl dax att släppa på kontrollen och go me the flow, det är ju knappst obehag man ska på.. även om de lät som "jeans och skor"..haha garvade endel åt de där messet... för hur ofta skippar jag skorna, i linköping... men de va som sagt va göllit!

så vi får väl se om jag överlever....

"bikini, men inte handduk..." löd de visst också.... HMMMMM.....


Imorn e de snabbt jobb på HM, o sen e de lite flickutgång som senare joinas av div...sitta i trädgårn stod på planering, men vettefan..vädret är inte jippo.. men då blir de väl inne hos Hanna.. O jag lovar, imorn ska de fuldansas. 2 v sen sist, pepp pepp!

Bali still on my mind, och jag vet jag tjatar, men det är smällar man får ta.
Messade med Nana igår, min älskade balines sister, och jag saknar henne grymt..... Hänga i hennes affär på Poppies 1..gosh i miss....

Adios amigos/maria-angela

byEE. M


så här mkt rynkas min panna när jag funderar över va fan som ska hända.

Kommentarer
Postat av: FS

Kenza mittbena?



http://falsksanning.blogg.se/2009/july/kenza-mittbena.html#comment

2009-07-24 @ 17:08:28
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL STYLIST EFTER SOMMAREN

Drar igång Veckans blogg by Joanna nu, anmäl dig gärna!

.

.

.

.

.

K I S S E S B Y J O A N N A

2009-07-24 @ 20:48:52
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0