Hang loose and give Me This.


Ge mig.

Detta detta och detta.





Pannkakskväll med söt-tossar, flickhäng och en Marcus.
Proppat med smör, smet och bananer.


Men, den där tjerleken och längtan kan inte släppa...

Kommer jag ha pengar till okt...? Jag funderar starkt på att endå dra till Bali nu i slutet av sept och jobba där.. Har ju både jobb och fina människor där nere... Men fan cash is king och jag vill kunna va där och surfa flera månader....
Goch.

Borde sova, ska upp "tidigt" till skitkul jobb.. H&M rockar faktiskt. Har söta kunder och gulliga arbetskamrater uppe på ungdom, vi är bäst :D..

Men mest rockar havet, wavesen och kickarna.. Men tills dess liksom!

Blev inget mys idag, sånt där speciellt mys, men vi tar de imörn.
De här me känslor eller att hindra sig från att känna, eller liksom bara de här att vilja va fri.. knepiga frågor..
Vi tar de imorn :D


Godnatt. or Hang LOOOse. /peace M.




Im a dreamer and will allways be.

Kommentarer
Postat av: christoffer

hej!



dök in på denna blogg via backpacking! Jag glider neråt igen för surf och jobb i september! Skall dock till australien och nya zeeland och surfa först innan jag åker till bali. Men åker du dit i oktober eller senare så hör av dig så kan vi ta en "surf". Är soft och outgoing som jobbar som dj o bartender när jag är ute o reser annars e det webb jobb som gäller.



You find me on [email protected]



2009-07-22 @ 09:22:18
Postat av: Anonym

Vill bara säga att du är sååååå snygg tjejen.. puss

2009-07-22 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0