Fredagsmys.


Jag är mysig, NÄR JAG VILL :D

Men inte kl 5 på morgonen, och inte med en colaflaska me vatten över mig.

Gah! Haha.




ikvell är de familjemys hos fam Kleiner. Inte sett dem sen Bali, min lilla gud-fader och gud-mother, och andreas som kommit hem från USA. Hannah o Ellen är tyvärr inte hemma.
OCH mamma.
Saknar bästa mamii, hon hamnar liksom fruktansvärt mkt i lågpriorietringszoonen nu på sistone, och det är skandal, för jag dör för henne i tjerleksväg, men jag vet också att hon vet, och de räcker nu.
Mamma är alltid mamma, och jag är trygg som har en fin Monica. Bästa Monica.

Nu ska de duschas, sen väntar H&M jobb.

peace. And lots of love./m





ps: tack för räkorna och skateboardturen.







Summer by evening in Sweden -09 .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0