..flyger inte alls drömmar till spillo.




Ikvell finns hjertat lite hemma, lite ngn annanstans, men också på en annan dimension och en annan plats.

Inga ord kan förklara, det räcker med bilder.

Jag är otrogen mot min dagbok.



Jag saknar att se solen gå ner. Här.
















Jag saknar att ta moppen. Hit. Till en ödslig strand, och tänka, "vågar jag..."




Jag saknar att göra kaffe i en dusch över värmeljus kl 04 på morgonen för sedan lägga sig i en hängmatta för att se solen gå upp, för att sedan komma på att den går upp på andra sidan berget.. Men att le åt det och rent av skita idet..








Jag saknar att paddla ut med hjärtat i halsgropen och tvivvla på mig, men veta att jag 100 % kommer fajtas.




Jag saknar den här vyn när jag vaknar.




Saknar att göra en "turistig" sak på 4 månader. Som att bestiga berg barfota.




Saknar att längst dessa väggar.






Men mest av allt idag saknar jag denna brasilianska lilla engel. Josy.





















...i vinter ses vi.



And now its time for it. Zleep.
Pus.s. M




Kommentarer
Postat av: magdalena ingberg

jag kan förstå att du saknar det, skulle jag med göra. men det är bara att sticka iväg och njuta av livet!!

Kram / Ingberg



www.ingberg.blogg.se

2009-08-03 @ 08:51:03
URL: http://ingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0