De här med surfen och mitt hjärta. Och den stora TJERLEKEN.


Dålig med uppdattera mitt liv officiellt.
Men.
SO fuckin. what.

Som vanligt är det sjukt mkt som händer, och jag längtar i allt detta flängande (ibland mkt rolig sådan), så är längtan så FRUKTANSVÄRT grymt stor efter de där lugnet, liksom de grymma sköna "flowet".. När allt bara behöver handla om vart du ska dricka din mangojuice ngn stans.. Eller om du ska orka ta dig ner till stranden eller ligga i sängen 1 h till..
Jag är inget fan av Sverige, de sticker jag inte under stol med, och har sen tidiga barnsben aldrig sett att jag kommer bo här.
Jag har mina mål och planer och de inkluderar inte vårt kalla rike.

Jag brukar ju vara lite av en ganska virrig liten själ, men liksom de e väl den jag får lov att vara, jag kommer aldrig tvivla på mina åsikter eller det jag står för, och jag kommer aldrig tvivla på det jag gör, eller har gjort. Men just nu är jag mer bestämd än ngn sin. I höst ser ni mig inte här. I höst:

ÄR JAG antingen i INDO och Bali, eller i Sydamerica. För att säga höst, är REDAN för låg tid utan surf.
Jag insåg inte vilka spår den här sjuka, underbara känsla, det liv, den njutningen, den totala lyckan av vad det innebär att gå ut i vattnet med en bräda, jag insåg inte förrän jag hann landa lite, jag insåg inte vilka spår det satt i mig, och just nu känns dagar för långt för att vänta.

Jag tror det tog mig 25 år att hitta min stora kärlek.


Och jag måste bara säga det igen, Hanna, jag älskar dig så grymt mkt. Du är en av dem som ger mig så grymt mkt och jag älskar ditt sätt att hantera mig.


Tuffing på utsida, men så skör på insidan som en söt liten sak sa till mig häromdagen, du anar inte hur rätt du hade...



Nej, nu ska jag laga lite mat och stänga av min mob ett tag, det är jag värd. Drömma mig bort till vågor och bara vara.



BLOND / BRUNETT ?!

Jag tar sällan råd på bloggen, men jag måste fan fråga, ska jag bli BLOND eller fortsätta vara BRUNETT?
Jag är grymt trött på mitt hår................................


..Some picts of life..


Brownie.



Mellan / Blond



Ja, jag tror ni get the point.

Kommentarer
Postat av: Elvis

Du är verkligen väldigt vacker...

2009-07-16 @ 09:41:42
Postat av: Maria

tack...'elvis' :D

2009-07-16 @ 21:25:42
URL: http://surfandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0