bäst på länge.


kvällen igår va så där bra lyckat, rakt igenom.
jag lärde mig en massa om en massa, som var så skönt att höra och inse.

vänner är de softaste. ibland blir man påminnd.

ute var allt också helt sjukt bra. Ngn sa jag hade en sol runt mig igår under hela kvällen, och jag kan säga att solen kom från mina vänner, enbart.


Idag har varit blandat, men jag har tagit tag i en sak som var jobbigt, och en sten har släppt, även om det inte är en paradisrelation så har jag fått se 2 av de som betyder mest idag, Parvati och Oscar. Och få deras händer och pussar och blickar var så värt att jag inte kunde hålla tårarna borta.

Starkt. Nu är jag psykiskt utmattad av alla käsnlor som springer runt i min kropp. ska ta en skön maria-kväll och bara lyssna på min musik och pyssla med det jag känner för...
I veckan väntar jobb och träffa lite folk som jag reste med i Bali, Lille viktor e på besök i grannstaden NKPG...

Peace. Maria med tjerlek i hjärtat (till sina vänner, ni vet vilka jag menar, det finns de som borde känna sig extra träffade för igår.....<3)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0