SWAG

 

Bara jobbat 4 dagar än men SWAG är redan i mitt hjärta

 

<3

 

Utvecklats mer på dessa dagar vad gäller ansvar och självständighet på jobb än jag någonsin gjort på H&M eller ngn annan stans i jobbsyfte, detta är mer min grejj och jag kommer bli BÄST på kunskap och allt som har me skate o snow, vänta ni bara :)

 

De va allt om SWAG, nu e de mys med min fruga. Imorn öppnar jag butiken helt själv...



 

detta var JOBB-snack.

 

känslo snacket tar vi fortfarande utanför bloggen ett tag till, det har ingen med att göra förutom mina närmaste just nu...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaawhhh så fettt.glad över att löser saj för daj...har jue sagt d hela tiden att d e chillll..tahand om daj så höres vi.hasse

2009-12-19 @ 02:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0