Ordenary but special



Nagellacket torkar.

Hanna är på jobb, jag tackade faktsikt nej idag.. Kännde det var skönt med en ledig dag innan imorgon..

Inte många kvar nu, riggen åker imorn, känns helt tomt.. Men imorn är de stor fest med alla de bästa... runt 30 pers i vår lilla etta... god damn hur fan ska de gå. YOU tell me.



Igår var alltså min sista dag, fortfarande  väldigt lite folk både vi inom securitas men också arbetarna :( , men min natt fick en oväntad överraskning när Musa hördes i radion (!) De hade kallat in mer folk. YIPPIE!

KL 8 imornse efter att ja o Hanna kommit hem, däckade jag i vanlig ordning framför The Office och med pollys i hela sängen...

Kan inte nog säga hur lycklig jag är över att ha träffat helt underbara människor här och mitt gudomliga jobb jag haft.. FYFAN vad jag kommer sakna mitt jobb... Men de e bara o hålla tummrna för nytt projekt och samma sköna människor...



nu ska jag fortästta njuta av min "maria-kväll"... Bangade grabbhänget idag och gick o köpte mig ett kilo räkor ist.. så nu när jag var5t duktg o städat ska jag bara njuta av tända ljus och MIN stund :)

Imorn blir de fullt hus här hemma... Hur ska de sluta :) Bra förhoppningvis, blir ju första gången vi riktigt "partar" här i Bergen....


Nu har nagellacket torkat o jag ska slänga mig i soffan.... Vilken underbar kväll!


Längtar till den 20e :)


<3








Kommentarer
Postat av: monica

Jag med;)). Ensamma kvällar när de är som bäst, är som balsam för själen

puss puss

2009-12-05 @ 10:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0