livets prövnigar.



idag

känner jag mig bara jätteledsen..

varken mer eller mindre behöver sägas.
de som jag valt det att dela mina känslor vet, det räcker.
behöver bara få vara, just ledsen ett tag.
stå för mitt val, tro på det. men fuck de e svårt. och jag sviktar. men jag får tillåta mig att också vara svag ibland.
mitt starka jag tar en paus.

behöver mamma den 20e verkligen idag. gå långa promender här i Bergen äta billiga norge räkor, tända vår brasa och bara få vara.

längtar så, behöver få va liten dotter ett tag.



Kommentarer
Postat av: monica

Jag kooooommeeer snart. Jag längtar sååååå efter dig och att lämna all julhysteri, stress och kommers bakom mig. Långa sköna promenader och prat framför brasan.



love you!



puss puss

2009-12-16 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0