03.22

03.22 och jag vaknade..

börjat jobba dag nu, var helt fine faktiskt :)
gled fram till lunsch me elias o sen efter de satt jag i ett rum o blev servad kaffe o tidningae av några Doplhin folk..
kan ju inte direkt klaga liksom.. :)

men jag saknar musa och hussein o MASSOR mer från natt, som tur va han vi ha kramkalas i skiftbytet...
var konstiggt att se riggen i dagsljus dessutom, liksom stack i ögonen...

vår fest på lördag sprids som en ångvält verkar de som och jag börjar få kalla kårar, men hanna är bestämd.. så hon får ta konekvenserna... :)

ringde ett ångest samtal till H&M igår me, shit ja hatar sånt... säga nej...

nu e de dags o slagga...

en puss till mamma och en extra till ngn där hemma som jobbar o står i och som gav mig finaste surfbrädan runt halsen....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0