Vad var det dom sa hanna, idag är morgondagen du drömde om....?


Bara för man slutat jobba och har "semester", är det ju inte som att det dyker upp mindre saker att göra, eller att tiden räcker mer till, iaf inte när det gäller mig.. Men igårkväll fick jag STOR hjälp av min fina vän och lugnande person i höghet H, jag behöver inte tjärleksförklara vad du gör för mig, du vet det, och du känner det förhoppningsvis..
ÄNNU en stor ikea kasse till loppis med kläder, herregud....

Mitt huvud håller rent utav sagt gå i miljoner bitar, nu när man börjar slappna av, då kommer det. H satte på enya och jag fick slumra in lite i min säng, lite lättnad, men nu är den helt påflugen igen och H är borta, hemma och putsar kameran.
Ska lägga mig i sängen igen, och kanske kanske om jag orkar, följer jag med till ekholmen och tittar på när ngn fin rullar bräda i bettongen.. Men det beror på om huvudet hunnit gå sönder innan dess eller inte.





Family guy
botar säkert....

Solong,

M

Kommentarer
Postat av: Kim

Tack! "Kingston" heter stöveln som jag köpte från nelly. :) Kram Kim

2009-08-10 @ 18:00:07
URL: http://modeflickan.se/I'masuccess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0