Till en FIN.

Idag fyller en spec vän år, och jag tänker ägna henne denna dags inlägg.
Hon har funnits med sedan "fjortis"-åren, och hon har alltid stått brevid.
Hon finns inte längre i "vår" stad, men hon finns inte långt ifrån.

För det som räknas som långt eller nära är aldrig kilometer när det gäller relationer, utan det är vad som känns i sec man ser eller hör rösten.
Och den är aldrig långt ifrån.

Hon är en superfin människa och jag är överlycklig att hon finns i mitt liv!

puss och grattis fina lilla Cissi! Love u.









Hahaha jag kunde inte låta bli....  Cissi och jag på trappan i 1:an tror jag visst (en viss skillnad i standard på då och dagsens 1:or eller, ;) vart ngnstans satt modet på oss, tror nog ingen jäkla stans! hahaha..)... glad att de åren är förbi tankemässigt..
Men oh vad man kan ha kul åt dessa år i efterhand...



Hon är iaf en av de sötaste donnorna man kan hitta, hjärtemässigt och yttermässigt.................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0