Surfbrädan i sjön.


Yes, igår var jag lyrisk, när jag insåg att J tagit med sig 2 surfboards med ut i båten.
Lika lyrisk blev jag av kräftor och att jag fick upp en stackars fisk (som naturligtvis slängdes tillbaka) på METSPÖ.

Mest lyrisk är jag över att jag ÄNTLIGEN lyssnat på mig själv och ingen annan..


Sista dagen på jobbet idag, vikarietet slutt. Men så är ju även min vistelse här i Linköping snart med som planen ser ut och sett ut sedan länge, så allt var och är som det ska... Men lite trist va de, lämna vissa. Men HM är ju liksom aldrig långt ifrån :D , så nu är jag offeciellt arbetslös igen, men jag ser de som semester, och jag vet, att jag fixar de här me jobb, det har jag alltid gjort och jag löser min situation ständigt, så det är inget som rör mig i fingertoppen. För mig är de väl mer att hitta en plats, som jag liksom trivs med alla kriterier på.. Den kallas utanför Sverige oftast :)

Nu är det dusch och sen är de hemlitt. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0