snart 2 dagar...


sitter och tuggar på en köttbit...




självklart är jag fett ironisk, då jag sitter och käkar på ett äckligt äpple.


jag undrar om all skit har bestämt sig att komma ut ur mitt ansikte för det ser ut som om jag fått vattenkoppor lr ngt i fejjat...

inte vidare hott, men who cares när man har ett nice hjerta :)





Still going strong, men jag märker att de behövs lite för att göra mig pissed man säger det så...





så jag säger fuck of och går och tar mig en banan.....


Väntar på att ngn ska bli färdig me sin skate, sen får han ta hand om mig som han så fint har gjort sen det blev 'tillåtet' att göra det....... Jag säger det igen, men jag tror fan jag dragit storvinsten.....
Lr jag vet...





idag behöver jag ompyssling. och få höra att jag är vacker lite extra...
de behöver man ibland.


Hasta luego...








Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Ibland behöver man lite extra ompyssling och uppskattning. :)

2009-08-18 @ 20:41:06
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0