scarry.

Får bara plats med ett ord för veckan som var och helgen som var, och det är fan utan underdrift:

LYCKA

Men lycka kan också vara skrämmande. Lycka är inte ett beständigt ting, den är här och nu. Utmaningen är att ta vara på den och äta upp den med god eftersmak...


Är dessutom hundvakt åt V o Dianas hund, som är goaste och mysigaste ... så nu ska jag hem o gå ut lite me henne... Sen e de fika me Tessan på staden och sen hem och bara röjja och packa upp ännu mitt liv en gång, att flytta hem är aldrig kul, men jag har iaf världens bästa mammii och ett badkar, alltid ngt :)..
Kanske har jag också fått tag på en liten etta.... Iaf att ha ngt att återvända till efter mina resor..
Men vi får se..


Solong.

Jag saknar dig redan, fast det inte gått mer än 3 h sen vi sågs...... Sjuk känsla den jag känner nu. Men lika skrämmande är den helt och hållet fin.


Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0