Paus.


Tar en välbehövlig paus.

Hämtar ny energi, och struntar i energi-tjuvar.

Man kan inte göra alla glada... men shit va de suger att liksom inte längre kunna blunda för de.. Men det går inte längre, jag ger upp.






Behöver bort, till det hav jag tjatar om, önskar jag kunde ta Ngn med mig, men det går ju liksom inte dåro va pga allt möjligt runt omkring..

Menmen... Man kan bara få nästan, allt...




Paus nu... /ses när jag har saker att dela med, just nu är mina hemlissar till för hjärtat och de närmaste endast.


Kommentarer
Postat av: Elvis

Men jag då...

Tänk dig när vi vaknar upp. Solens strålar har letat sig in genom springorna i våran enkla bungalow. Vi hör vågornas brus, en dov dunk utav en kokosnöt som föll från en vajande palm. Vi tar våran hyrda moped och åker den slingrande grusvägen för att få oss enklare, men ack så ljuvlig frukost. Vid frukosten låter vi våra blickar tala, vi tänker båda på.

Vågen......den perfekta vågen.

2009-08-03 @ 17:58:06
Postat av: micaela

najs blogg du har och coolt att du surfar! när började du med det och hur lärde du dig det? (:

2009-08-03 @ 23:23:48
URL: http://micusandmalin.blogg.se/
Postat av: Maria



elvis - vem är du...



återuppstått lr bara fin poet..







2009-08-04 @ 00:50:43
URL: http://surfandlove.blogg.se/
Postat av: micaela

okej! nej, jag surfar tyvärr inte. men det är alltid något jag har drömt om att få prova på! (:

2009-08-04 @ 13:42:43
URL: http://micusandmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0