love.

no words needed.

ps: jag klättrade upp för mitt hus idag. fanns ingen nyckel.
 sån är jag.

och jag älskar också lugn och ha nyklar i en nyckelklippa och slippa klättra upp för hus.

men jag klarar det som behövs. klarar ALLT. med tårar eller med brutna ben, med sårig själ eller med stark.
Men inget finns som jag inte klarar. Så är det. Sug hårt på den...


Igår kännde jag ngt jag inte kännt på länge.


Men vi kan bara säga så här, ganska längesen jag kännde längtan efter en människa, 1 dag efter jag faktsikt sett den...

allt talar egentligen emot, men om vi glömmer dem sakerna, och bara är... går det..

att bara vara..... ? Jag försöker. Gud ska veta att jag försöker...



ikväll väntar främmande... 2 flickor jag rent av älskar...




 nu ska jag älska. det gör jag av bilderna.. en chans att drömma mig till havet.




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0