Livet funkar :) Dag 5

Minst sagt.


Förutom min förbaskade långsamma självmord..

mkt som hänt på sistone, igår åkte jag typ tåg hela dagen med världens HELT UNDERBARASTE hund...jag förstår helt klart hur man kan dö för sitt husdjur alltså... denna hund... finns inte ord..
En lång fika m Vanesa och Henrik i uppsala, mysig stad de där..... Sen snabbt hem igen.. och snyftandes när jag lämnade leila..... fy faaaan..




Detoxen går kasst. Jag kämpar, och får så mkt stöttning, men shit det är på brisningsgränsen hela tiden... nästa gång ska jag förbereda mig bättre...

INGA jävla cigg dock !!!! på 5 dagar, o DET är bra för att va mig... (och varför säger jag jävla, när de e de underbaraste....??)...

I förrgår lyste solen och jag åkte ut till Rimforsa med J:s kompisar och vi låg o gassade på deras kompis fasters "strand" och åkte bräda o en massa annat skojj... lifekickin it is... en bräda och en fin. för mig är de helt och hållet ett OK liv :)

Har ont i halsen nu, men de funkar, hyn börjar bli bättre, förutom alla mina "vattenkoppor" ser man lite mer lyster och mkt lenare..... Inbillar jag mig att jag känner mig piggare? Vet inte...

Idag skulle jag hunnit myst med emma o meya, men detta blir avbokat då de ringt in mig på H&M...så de blir iväg o jobba litte... faktiskt hela nästa v me, så de blir lite cash..

Efter jobbet blir de Parvati och Oscar häng... sen skulle jag ju hälsat på Fam KLeiner, men detta hinns nog tyvärr inte me... svårt att trycka in allt på en dag... jobbar ju på att lära säga nej me :)..fast de e svårt när alla saker är så kul...


SEN blir det iaf mys med ngn, bio och biljard... Shit vad jag tycker om dig.

Imorn är det kräftskiva med Elinor o co, men jag tror inte jag kommer orka, känner mig lite sjuk och att inte kunna äta eller dricka känns ju lite sådr på en kräftskiva där det är hELA nöjjet...

Ne nu ska jag sminka över mina vattenkopppor och dricka lite linfrö-mojjs... MMMMMMMMmmm mums.


ps: har fått tag på en mysig etta i Linköping, så nu har jag ett ställe att stora mina stuff på !! Hett! 1 spet är de flytt och det känns riktigt nice.......................



Puss...



Ons....








Kommentarer
Postat av: Enna!

Kom igen! Du kommer att lyckas :D Det kommer gå bra! Kämpa ;) Resultatet är så givande!

2009-08-21 @ 09:55:16
URL: http://annegbg.blogg.se/
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Skit i ciggen, du är för snygg för att använda sånt.

2009-08-21 @ 14:23:16
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0