Im InLoVe.





förälskad.
.




att fånga min blick, kan vara lätt, vackra människor är underbara att ha i sina ögon..

men fånga mitt hjärta, där krävs oändligt mkt mer...

att göra det på ritkigt hos mig, är en ganska svår uppgift.. och jag trodde def INTE att detta skulle ske i Linköping, knappt ens i sverige..


men så en dag, stod vi där...




och jag skiter i vacker poesi för att förklara, den vackraste av dem alla, har vi i oss själva, när vi ser in i vår själ och blundar och förklarar med hjärtats pumpande..




sen har jag ju och har alltrid haft en förtjärlek till pojkar som har en förtjärlek till brädor.. så allt kanske inte var en slump endå.. ;)

...självklart var det annat som avgjorde, eller som gjorde att jag gav mig ut på 'vågorna'.


jag faller alltid för soul som syns i ögonen.


och DET hade denna man.






and your are taking my breath away, every fucking day...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0