Helvetet.

Min detox börjar idag. och jag undrar va fan jag gett mig in på, men nu ska kroppen rensas ut på skit......
Hoppas dock inte på viktnedgång, men hur FAN ska jag kompensera allt mitt fett jag äter med endast nötter?

Just idag, undrar jag om jag är realitsikt...
Men jag SKA klara det.

Och som ngn sa, maria, det rör sig om 5 dagar...

Jag vet, jag är en looser när de kommer till diciplin, alltid varit min svaghet :D

Men vänta, ni ska få se...................................................... :)

snart 3 h avklarade iaf utan cigg.... och nu ska jag hem och riva morötter.. o köpa soya mjölk...o bär, smoothis kan göras utan mjölk :)

jag kommer inte va en kul människa denna vecka...jag känner det redan nu...

usch :) pepp pepp!

Wish me luck.
Ska försöka redogöra min lilla meny här snart på min 5 (10)-dagars kur....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0