Get the fuck out of my way.


Har värsta fina girlsen just nu rotandes runt i mitt kök...

Jag tar en avstickare och gick hit, behövde få skriva lite....

2 dagar till är det mitt kök...

Jag har såån ångest att lämna det som kommit att bli mitt hem de senaste 2 månaderna.. Så därför lämnar jag det temat HÄR OCH NU...


Dagen igår bestod av ganska trött flickhäng och en gammal vän Pär som faktiskt kom och fick ett glas vin med oss, en pojke i en fyra-flick-samling, men de va hans eget val, och de va helt chill..... Vi har våra årliga möten han och jag, och igår fick bli ett sådant..

Regnet vräkte ner, och jag älskar totalt regn, NÄSTAN mer än sol oftast, men igår blev jag fan riktigt blöt, så där så de gick in i själen nästan känndes det som...


Onsdagen var så där grym så man nästan bara vill stanna tiden, fast den eg inte bestod av särskillt mkt.... Men med rätt personer, stannar tiden.... Så är de fan bara.

Tors vakna jag och skulle pysa hem och ta hand om två trollungar, dvs mina egna småsyskon... En halvtimme innan får jag Maria-panik då jag inser att mina nyklar ligger i en bil påväg till Rimforsa.... och sannerligen inte kommer hem förrän under kvällen..
jag börjar kallsvettas lite hur fan jag ska göra...

Men.. jag traskar hem, och ser mitt öppna vindsfönster (och jag har gjort det förr, både i johannelund och vasastan, både på fylla och i nykterhet....) är man vildunge och kan man klättra så kan man.....

jag får några gubbar att hämta en stege till mig och resten av metrarna fick jag klättra, men in kom jag på mindre än en kvart, och maten gjordes... att det sedan tog 5 år att få i mat i en 5åring och en 2,5 åring är en annan sak....


Och sedan var det tors, och nu är det fredag..och vi ska bara käka gott och mysa... Diana är på fest, och vi ska ringa henne sen så hon kommer hem ordentligt och NYKTER :) en lillesyrra ska vaktas ..... :D

Imorn e de träffa-mamma dagen och sen är de onykterhet med den fina.......


men NU, nu är de fan dags för mig för en cigg...


PÅ måndag är det DEEEEEEETOX (ngn kur för att rensa ur all skit i kropppen), hur jag ska klara en vecka utan cigg, alkohol, kött, salt, socker, bröd och div... DET är en helt annan femma... men DAMN vad jag ska klara det...

Att leva på bovete, dadlar, nötter, qunioa, citron, grönt the osv.. KAN det vara hälsosamt?? :D....

Vi får se......


Men så länge tille er som behöver höra det, get out the way!!!




skogsmullebilder från ons, och som vanligt, as long as they are on my camera, the "Copywrithe" doesnt exist... :D


Svampletande... Vi hittade MASSSOR i cityskogen, jag svär.....






Pannkaks-ondag.




Ät upp!


Finaste syskonen.....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0