Word the fuck up !



Kom till en gräns, och den gränsen är uppnådd.




Längesen jag fick ur mig lite vrede, men jag har ett temerament, take it or leave it, jag är den jag är, passa den det passa vill, och jag vet vem jag är. Sorry men så är det. 26 år har varit ganska klara på det.

Kom till en gräns, och den gränsen är uppnådd.


Brudars spel och falskhet - jag rent av HATAR det.

Först hade jag skrivit av mig mängder, sen kom jag på, att hallå, varför, finns inget värde i det. Ingen person/er som gör på detta sätt är ens värda att upptas av energin det tar att skriva här, så vet ni, de blir inget :)

En person åkte ut med huvudet före, för henne finns INGEN återvändo i mitt hjärta, för endel alndra - Ni finns i mitt hjärta, bara lite längre ifrån nu.

Och vissa, bara lite närmare.



Text från en tjej Pia som verkar vara helt underbart go när man läser hennes blogg, det får avsluta.









Jag blev allt jag sa till slut och alla ni hade fel Så kliv fram och be om ursäkt För att ni dömde mig när jag var mycket, mycket yngre Och mycket mera sårbar än nu Jag mår bra och vet ni vad, jag har alltid mått bra Men hur mår ni?










3 dagar kvar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0