Början av dag 3 (i helvetet)

Folk kommer snarare avskräckas än bli sugna på att göra detta när de läser..

Misstolka mig inte, för ofta gör saker som känns, nytta...

Och början ska ju vara värst..

Men igår höll jag faktiskt helt seriöst på att bryta ihop, och jag gjorde det... Små skitsaker egentligen, som tappande av grejjer osv...

Tur att man är hundvakt åt världens underbaraste hund då som kom snabbt och börja vifta med svansen och la en tass i mitt knä... sjukt fort hur all ilska och uppgivenhet rann bort...


söta Leila......


Helt underbara är de alla 4. Leila, Vanesa, Diana o Hanna. Kommer bli tufft att lämna lill Leila på tors.... :( Jag o mammsen har liksom blivit helt fast i henne.....



och tur att man har världens finaste ngn i ens liv.... som hade tänt ljus och bara erbjöd mig att få "vara" och låta mig ligga på hans bröst...

jag har så mkt känslor, så mkt jag vill skriva...
 men just nu vill jag bara känna, och vara, det här är en känsla just nu jag faktiskt inte trodde ngn skulle lyckas väcka hos mig... och sist men inte minst här i Linköping...

livet är konstigt ibland, vilka vändningar det kan ta.... av bara en blick.

och mitt i allt detta ska man leva efter mindfullness och bara vara, det är det svåra...
men vad vore livet utan att kämpa, jag har lärt mig kämpa sen tog mina första steg i livet, varför ska jag sluta nu, inte en chans....



och nu går jag in på dag 3...!

Inte en jäkla cigg har jag rört, och än så länge är det bara negativt det jag ser..

♦ Mitt aniskte har fått massa utslag (tror dock det är huden som håller på att rensa upp allt till ytan)... Men det är HEMSKT

♦ Jag har lite ont i halsen... (?)

♦ Jag behöver springa och kissa hela tiden vilket är jobbigt (men självklart eftersom jag dricker så mkt)...


summa...alltså inte så mkt positivt.........

men jag väntar väl tålmodigt då... lr ngt,...


Nu ska jag gå o sola, sen åker jag ut till ngn och har hälsa-på-mamma-dag och ut me båten..... ihhh...... nervöst? :D

Nu kickar vi den här jävla kuren!!



 

"I can be tough on both the outside and inside, but those who know ME, they now I'm vulnerable too" 


Kommentarer
Postat av: Enna!

Aw, stackare... ;/

2009-08-19 @ 15:47:00
URL: http://annegbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0